vineri, 8 iulie 2011

Enigma lui Moseasca si Enigma Mea.

Azi ne'am strans noi o gasca de colegi cu planuri mari de razboi cu Moseasca ( directoarea liceului ). Cauza ?! Eliberarea de adeverinte necesare pt inscrierea la facultate. Desigur , am fost anuntati din timp ca nu vom avea nicio sansa de alti colegi. Cauza ?! Nu vrea Moseasca sa ne elibereze adeverinte. De ce ?! ENIGMAAA !!! Motiv ca nu lucreaza mult la diplomele noastre de Bac. ( am luat bac-ul ma. ) Diplomele vor fi eliberate Marti. Ehh..buba este ca unii colegi au nevoie de diplome sau adeverinte cat mai rapid pt a'si rezolva problemele cu inscrierile la facultati. Dar nuuuu. Moseasca este incapatanata. Degeaba este ea directoarea unui liceu de prestigiu ( Hapciu !! ) daca nu intelege ca putem rata inscrierile la facultati. Ce sa facem ?! Hai la inspectorat. Been there, done that. La fel si acolo. Dupa 2 ore de asteptari ni s'a zis ca na.....Boilor, ati stat degeaba, nu avem cu ce sa va ajutam. Pai cum ma ?!! Nici inspectoratul nu poate face nimic cu asta ?! Sunt obligati sa ne dea adeverinte si ei.... Nu au timp ma. Plus, din cate am inteles , va trebui sa platim diplomele de Bac si foile matricole, care oricum au fost deja platite cu cateva luni in urma. Pai sa nu spargi tu geamuri ?! Sa nu vorbesti tu vulgar ?! Pai ce facem ?! Ne tragem de sireturi ?!! Eee.... Incredibil.  De ce Moseasca ,de ce ?




P.S. Enigma mea -> Bucuresti sau Constanta ?!

2 comentarii: